
Segítségközpont
Rendelés
Hogyan módosíthatom a rendelésemet?
+ -Amennyiben az elérhetőségi adataiban (e-mail cím, telefonszám, szállítási cím) változtatásra van szüksége, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@barebarics.com.
Ezeket a rendelésmódosításokat csak addig lehet elvégezni, amíg a megrendelését el nem küldtük központi raktárunkból, ezért kérjük, minél hamarabb lépjen kapcsolatba velünk.
Véletlenül kétszer adtam le ugyanazt a rendelést, mi a teendő?
+ -Kettős megrendelés esetén kérjük, tájékoztasson minket a kettős megrendelésről az egyik megrendelésre vonatkozó törlési kérelemmel együtt az alábbi címen keresztül: info@barebarics.com.
Hogyan törölhetem a rendelésemet?
+ -Amennyiben úgy döntött, hogy bármilyen okból lemondja a megrendelését, kérjük, hogy a lehető leghamarabb küldje el nekünk kérését a következő e-mail címre: info@barebarics.com.
Lemondás csak addig lehetséges, amíg a megrendelését el nem küldtük központi raktárunkból, ezért kérjük a lehető leghamarabb lépjen kapcsolatba velünk.
Hogyan adhatok le rendelést?
+ - Megrendelést közvetlenül a webáruházunkban adhat le:
www.barebarics.com (angolul - világszerte)
www.barebarics.sk (Szlovák Köztársaság)
www.barebarics.cz (Cseh Köztársaság)
www.barebarics.de (Németország).
A megrendelés leadásakor regisztrálhat, de nem kötelező. Hírlevelünkre való feliratkozással hozzáférhet a legfrissebb hírekhez és kedvezményekhez. A regisztrált fiókjába bejelentkezve nyomon követheti megrendelése állapotát.
A rendelése leadása után, mindig küldünk Önnek egy visszaigazolást az e-mail címére.