barebarics helpcentrum

Segítségközpont
Rendelés

Hogyan módosíthatom a rendelésemet?

+ -

Amennyiben az elérhetőségi adataiban (e-mail cím, telefonszám, szállítási cím) változtatásra van szüksége, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az  info@barebarics.com.

Ezeket a rendelésmódosításokat csak addig lehet elvégezni, amíg a megrendelését el nem  küldtük központi raktárunkból, ezért kérjük, minél hamarabb lépjen kapcsolatba velünk.

Véletlenül kétszer adtam le ugyanazt a rendelést, mi a teendő?

+ -

Kettős megrendelés esetén kérjük, tájékoztasson minket a kettős megrendelésről az egyik megrendelésre vonatkozó törlési kérelemmel együtt az alábbi címen keresztül:  info@barebarics.com.

Hogyan törölhetem a rendelésemet?

+ -

Amennyiben úgy döntött, hogy bármilyen okból lemondja a megrendelését, kérjük, hogy a lehető leghamarabb küldje el nekünk kérését a következő e-mail címre:  info@barebarics.com.

Lemondás csak addig lehetséges, amíg a megrendelését el nem küldtük központi raktárunkból, ezért kérjük a lehető leghamarabb lépjen kapcsolatba velünk.

Hogyan adhatok le rendelést?

+ -

Megrendelést közvetlenül a webáruházunkban adhat le:

www.barebarics.com (angolul - világszerte)

www.barebarics.sk (Szlovák Köztársaság)

www.barebarics.cz (Cseh Köztársaság)

www.barebarics.de (Németország).

A megrendelés leadásakor regisztrálhat, de nem kötelező. Hírlevelünkre való feliratkozással hozzáférhet a legfrissebb hírekhez és kedvezményekhez. A regisztrált fiókjába bejelentkezve nyomon követheti megrendelése állapotát.

A rendelése leadása után, mindig küldünk Önnek egy visszaigazolást az e-mail címére.